Vi är en ideell förening som grundades 2016

Vi startade vår träning för barn och ungdomar våren 2017 i liten prova-på-skala och har glädjande sedan dess successivt ökat antalet platser varje termin vilket vi hoppas kunna fortsätta göra. Vi har idag ca 100 barn och ungdomar mellan 6-20 år som tränar padel i våra olika grupper. Vi har vår träning i LPC Padel Center i Löddeköpinge (som invigdes i maj 2023) som ligger på Handelsvägen 2A (bakom Byggmax) där vi har 7 banor med högt i tak och utspring på alla banorna.

Hur fungerar det?

Vi som sitter i styrelsen och alla våra barn- och ungdomstränare arbetar helt ideellt, dvs. ingen får betalt för den tid som man lägger ner och man har inte heller några rabatter på träningsavgifter eller aktiviteter. Tränarna har lägre medlemsavgifter samt rabatter på banhyra, vilket även gäller styrelsemedlemmar. Ett stort tack till alla Er som arbetar ideellt i klubben.

Har du som läser detta frågor som inte besvarats här eller har du tankar och idéer som du skulle vilja framföra till klubben? Vi tar mer än gärna emot era samtal, våra kontaktuppgifter finner du på laget.se.

Vår klubb bygger på engagemanget hos klubbens alla ideella krafter, sponsorer och eldsjälar som brinner för föreningslivet.

Vi är otroligt tacksamma och stolta över Lödde Padel Club, det hoppas vi du är också.

Laget.se